تشکیل پرونده
- کلیه مدارک و فرم ها می بایستی مطابق با فایل زیپ شده مدارک تشکیل پرونده بصورت کامل تهیه و بصورت فایل الکترونیکی به آدرس ایمیل صندوق به نشانی ayandeh.fund@gmail.com و یا درشبکه های اجتماعی بله و یا ایتا ارسال گردد. لازم به ذکر است نیازی به ارسال فایل فیزیکی مدارک نمی باشد.
- پس از دریافت مدارک و تکمیل بودن مدارک از جانب شرکت فرآیند ارزیابی شرکت توسط واحد ارزیابی صندوق آغاز می گردد که شامل بررسی مدارک ارسالی از طرف متقاضی، اخذ استعلام های لازم و بازدید از محل فعالیت شرکت می باشد این فرآیند بنا به همکاری شرکت در فرآیند ارزیابی بین 7 الی 10 روز کار زمان بر خواهد بود.
- پس از مشخص شدن حد اعتباری، شرکت می تواند تا سقف اعتباری خود خدمات تسهیلات و ضمانت نامه با تضمین چک شرکت و مدیران دریافت نماید.